31.05.2021
Будівельний паспорт в Києві

Залежно від того, що ви плануєте зробити – забудувати належну вам земельну ділянку, звести на ній нові об’єкти або реконструювати вже існуючі, вам необхідно буде отримати будівельний паспорт, або ж внести зміни до останнього.

Для отримання будівельного паспорта в Києві, а також для внесення змін в будівельний паспорт, ви можете звернутися до Департаменту містобудування та архітектури (далі – Департамент) безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг. Послугу з видачі будівельного паспорта або внесення змін до нього вам нададуть протягом 10-ти робочих днів з моменту отримання Департаментом пакету документом. Адміністративний збір в даному випадку відсутній.

Пакети документів, необхідних для отримання будівельного паспорту та внесення змін до нього, дуже схожі, однак саме наповнення таких документів буде відрізнятися. Як в першому, так і в другому випадку не обійтися без заяви. Заява досить проста, з його формою ви можете ознайомитися в Додатку 1 до Наказу №103 від 05.07.2011 р. Заява однакове і на видачу будівельного паспорта, і на внесення змін. Вам лише потрібно вибрати необхідне в тексті самої заяви.

Відмінністю в переліку документів, які необхідно буде подати заявнику, буде проєкт будівництва (за наявності) – необхідно подавати лише для отримання паспорта забудови і екземпляр паспорта забудови – у випадку внесення змін до останнього.

Також необхідно буде надати копію документа, який підтверджує, що ви є власником або користувачем земельної ділянки.

Якщо є співвласники ділянки або житлового будинку, вам також потрібно надати їх угоду на забудову.

У будь-якому випадку, з метою уникнення ризиків отримання відмови, а також для оптимізації вашого часу, рекомендуємо звертатися за експертною допомогою кваліфікованих фахівців.

Ефективні юридичні рішення для бізнесу

    Залишити заявку