Насамперед, оренда державного/комунального майна відіграє дуже важливу роль у підтриманні та розвитку малого й середнього бізнесу, адже, в більшості випадків, у його представників відсутня потреба у придбанні таких об’єктів або ж купувати їх зовсім невигідно. Проте рівень зацікавленості потенційних орендарів у майні державної/комунальної власності залишається достатньо високим.
Орендуючи у держави чи в громади їх об’єкти, користувачі такого майна мають змогу забезпечити свою діяльність необхідними ресурсами протягом певного періоду, витрачаючи при цьому комфортну для них суму коштів, зумовлюючи наповнення місцевих та державного бюджетів грошовими коштами, а також підтримуючи об’єкти оренди у належному стані за рахунок їх відновлення чи ремонту.
Процедура передачі в оренду майна державної/комунальної власності не дуже проста, оскільки характеризується наявністю значної кількості організаційно-правових дій, які необхідно виконати правильно та вчасно, аби в результаті все ж таки отримати його у користування та підписати договір оренди.
До того ж, правовідносинам у цій сфері притаманний специфічний суб’єктний склад, до якого зазвичай входить не один орган державної влади чи місцевого самоврядування, наділений повноваженнями щодо погодження та передачі об’єктів в оренду, що, в свою чергу, підтверджує складність реалізації процесу отримання майна державної/комунальної власності у користування.
Необхідно зауважити, що ефективність залучення інвестицій, покращення фінансової ситуації на місцях та соціально-економічне становище нашої країни значною мірою залежать від розвитку сфери оренди державного/комунального майна.
В сфері «Нерухомість та будівництво»
Переможець у номінаціі «Будівництва та нерухомості»
За версією Ukrainian Real Estate Club
5 місце в «Практиці нерухомості»
5 місце в практиці «Земельного права»